Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie contact gegevens?

088 1850 177
iedere dag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 22:00 uur
info@thesouks.com

 

Hebben jullie een winkel?

Wij hebben op dit moment geen winkel waar je items kunt bekijken en kopen, wel mag je alles wat je online koopt weer retourneren. We hebben wel af en toe een pop-up, volg ons via Instagram voor alle updates hierover.

 

Hoe kan ik betalen?

Per iDeal, PayPal, Mastercard, Maestro, Belfius of via een bankoverschrijving:
Bank gegevens
Rabobank Amsterdam
NL79 RABO 0300 8577 13
ten name van The Souks

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen onder EUR 150,- in Nederland 4,95, bij een bestelling boven EUR 150,- betalen wij de verzendkosten.

 

Wat is de levertijd?

Op werkdagen sturen wij meestal het pakket dezelfde dag nog op wanneer je voor 12:00 de bestelling plaatst, anders sturen wij het pakket de volgende werkdag op en eigenlijk heb je dan altijd het pakje de volgende werkdag in huis.

 

Waarom kan ik niet meer dan 1 stuk bestellen van een product?

Wij hebben veel unieke items waar slechts 1 item van beschikbaar is. 

 

Kan ik thuis een tapijt bekijken?

Dat kan! Je kunt het tapijt, of de tapijten, online bestellen en thuis beoordelen welke je het mooiste vindt. Stuur ons alsjeblieft wel op tijd een retourmelding (binnen 14 dagen). Wanneer je het tapijt weer netjes naar ons terug stuurt storten wij het bedrag van het tapijt weer retour. 

 

Wat is jullie wasadvies van vintage items?

Wij zeggen: niet wassen! Wollen dekens kun je op een wolwasprogramma wassen en katoenen dekens zijn wasbaar op een fijnwad programma, maar liever brengen wij alles naar de stomerij. 

 

Hoe kan ik iets retourneren?

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst een bericht en dan mag je het pakje opsturen naar:

Pakkettenfabriek
The Souks
Conservenweg 116
2371 DT Roelofarendsveen

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »