VEELGESTELDE VRAGEN

HOE KAN IK IETS RETOURNEREN?

Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product(en)?
Laat het ons even weten per email – info@thesouks.com
Je mag de items dan binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten) terug sturen naar:

Adres voor retouren
Pakkettenfabriek
The Souks
Turbineweg 21
2371 DV Roelofarendsveen

Wanneer je alles weer netjes naar ons terug stuurt, storten wij het bedrag van de geretourneerde items weer retour.
Wil je een briefje met je naam in het pakket doen? Dankjewel!

WAT ZIJN JULLIE CONTACTGEGEVENS?

We zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar via 085 76 069 77 tussen 08:00 en 18:00 uur.

Je kunt ons ook mailen naar info@thesouks.com. Ons een DM sturen op instagram kan ook!

HEBBEN JULLIE EEN WINKEL?

Nee! Sandra is vaak ‘on the move’ en spendeert een aantal maanden per jaar in Marokko, dus we hebben geen fysieke winkel. We werken vanuit een gezellig kantoor in Amsterdam, maar zonder showroom.

We vinden het natuurlijk leuk om jullie te zien én jullie willen onze collecties natuurlijk ook graag in het echt bewonderen, daarom organiseren regelmatig pop-ups, houd onze website en socials hiervoor in de gaten!

HOE KAN IK BETALEN?

Per iDeal, PayPal, Mastercard, Maestro, Belfius, Bancontant of via een bankoverschrijving:

Bank gegevens
Rabobank Amsterdam
NL79 RABO 0300 8577 13
ten name van The Souks

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bij bestellingen boven de EUR 250,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij bestellingen onder EUR 250,- zijn onze standaard verzendkosten in Nederland EUR 5,99. In andere landen zie je de verzendkosten bij het uitchecken.

Wanneer je een bestelling plaatst met meerdere items met een totaal van EUR 250,- of meer betalen wij de verzendkosten. Retourneer je een of meerdere items waardoor het totaal van je aankoopbedrag onder de EUR 250,- uitkomt, dan worden de verzendkosten van de heenzending verrekend met je retourbedrag.

WAT IS DE LEVERTIJD?

Onze levertijd is 1-2 werkdagen. Op werkdagen sturen wij meestal het pakket dezelfde dag nog op wanneer je voor 12:00 de bestelling plaatst, anders sturen wij het pakket de volgende werkdag op en eigenlijk heb je dan altijd het pakje de daarop eerstvolgende werkdag in huis.

WAAROM KAN IK NIET MEER DAN 1 STUK BESTELLEN VAN EEN PRODUCT?

We love our unique items! De meeste van onze vintage items zijn uniek en one of a kind, waardoor er maar één stuk beschikbaar is.

Van onze eigen geproduceerde collecties, aardewerk en accessoires hebben wij wel meerdere stuks. Deze laten wij altijd in kleine oplages maken, om uniek en duurzaam te blijven.

KAN IK THUIS EEN TAPIJT BEKIJKEN?

Een van onze meest gestelde vragen is of een tapijt thuis uit te proberen is. We hear you! Natuurlijk wil je zien hoe je droomtapijt in je interieur past. We maken het gemakkelijk voor je om je tapijt naar wens thuis te proberen. Volg onderstaande stappen.

  1. Bestel je favoriete tapijt op de webshop
  2. Wij betalen de verzendkosten voor alle tapijten boven de €250, zodat je je tapijt thuis kunt proberen zonder extra bijkomende kosten
  3. Je tapijt wordt verzonden binnen twee werkdagen
  4. Nu is het aan jou om je favoriete tapijt te gaan ervaren in je interieur
  5. Enthousiast? Dan zijn wij dat ook!
  6. Minder enthousiast? Geen probleem, je kunt je ongebruikte tapijt terugsturen naar ons warehouse in de originele verpakking, binnen 14 kalenderdagen. We storten het bedrag z.s.m. terug op je rekening. De kosten van het retour sturen van een tapijt variëren tussen de €6,75 en €13 (vanuit Nederland) afhankelijk van de grootte van het item. We raden je aan het pakket aangetekend te versturen, de kosten hiervoor bedragen €2 extra.
  7. Feel free om een nieuwe poging te doen, browse onze gehele tapijtenselectie voor een ander tapijt
GELDT DEZE SERVICE OOK OP SALE ITEMS?

Ja, ook de tapijten uit de SALE-hoek kun je op je gemak in je eigen interieur passen en ervaren. Volg dezelfde stappen als hierboven beschreven.

WAT ALS IK NIET WEET WELKE MAAT TAPIJT IK NODIG HEB?

Als je vragen hebt over maatvoering of het juiste type tapijt voor jouw interieur, mag je altijd contact met ons hoofdkantoor opnemen.

Insiders tip! Als je de maat van jouw wannahave-tapijt wil uitproberen voordat je het tapijt besteld, kun je met masking tape (schilderstape) de afmetingen op je vloer tapen. Zo krijg je een goed beeld van de afmetingen.

WAT IS JULLIE WASADVIES VOOR VINTAGE ITEMS?

Tapijten & vintage kussens: niet wassen! Enkel laten reinigen door een gecertificeerd reinigingsbedrijf.

Wollen dekens & kussens: Wollen dekens kun je op een wolwasprogramma wassen, liefst op een koud programma met een speciaal wolwasmiddel.

Katoenen dekens & hamamdoeken: Wasbaar op een fijnwas programma.

PLEASE NOTE: Liefst brengen wij alles naar de stomerij om de kwaliteit van onze items te kunnen blijven waarborgen. Zo blijft jouw item het langst mooi!

IS HET AARDEWERK VAATWASSERBESTENDIG?

We raden je aan je Tamegroute item met de hand te wassen. Het maakproces van deze items is delicaat, en we willen graag dat jouw Tamegroute item levenslang mee gaat.

PLEASE NOTE: Als je Tamegroute items buiten gebruikt in de winter, zorg dan dat je wanneer het vriest je item altijd een paar centimeter boven de grond plaatst om breuk door vriezen te voorkomen.