Sale

We werken bij The Souks niet met vaste sale periodes, maar hebben een ongoing sale corner. Omdat wij altijd werken met unieke collecties en vintage items, zijn onze producten niet seizoensgebonden waardoor we grote sales niet nodig vinden. We geloven in de blijvende kwaliteit en in eerlijke prijzen. Nu is het echter zo dat wij ook wel eens wat ruimte willen maken op de planken in het magazijn, zodat wij weer aan de slag kunnen met nieuw moois. Dat geeft jou de kans om een The Souks item met korting op de kop te tikken. Win win!

SALE
Lees meer
Meer
“In onze sale corner shop je jouw The Souks favorieten met fijne kortingen.”

Waarom is een item in de sale?

Bij The Souks werken we niet met vaste sale periodes. Dit past niet bij ons merk, we werken immers altijd met unieke collecties en vintage items, waardoor onze producten niet seizoensgebonden zijn. We geloven in de blijvende kwaliteit en in de eerlijke prijzen voor onze producten.

Echter is het wel zo dat we soms even ruimte willen maken in het magazijn, en dat enkele items lang genoeg bij ons zijn geweest en graag naar een nieuw huis gaan.

Een item is zelden in de sale omdat er iets mis mee is. Mocht een item in de sale zijn omdat het minor flaws bevat, dan zal dit altijd vermeld staan op de productpagina van het desbetreffende item.

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

KAN IK EEN SALE ITEM IN HET ECHT BEKIJKEN?

Wij hebben geen fysieke winkel of showroom. Wel organiseren we regelmatig een pop-up shop met onze tapijten, nieuwe collecties of juist stock sales. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op onze socials (@thesouks) om op de hoogte te blijven van pop-up nieuws.

MAG IK EEN ITEM UIT DE SALE RETOURNEREN?

Wanneer je niet tevreden bent over een product, mag je het item retourneren. Ook als het een sale item betreft.

HOE STUUR IK EEN ITEM NAAR JULLIE TERUG?

Stuur ons een mailtje via info@thesouks.com met jouw retourwens. Retourneren kan door jouw product terug te plaatsen in de originele doos. Lever je pakket bij een PostNL punt of een andere postaanbieder van jouw keuze.

Terug sturen kan (op eigen kosten) naar:
Pakkettenfabriek
The Souks
Turbineweg 21
2371 DV Roelofarendsveen

KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Na de verwerking van je retour door ons magazijn, storten we het aankoopbedrag terug.

IK HEB EEN ITEM IN DE SALE GEZIEN MAAR NU IS ‘IE WEG, KOMT DEZE WEER OP VOORRAAD?

Onze vintage producten zijn one of a kind, dus van ieder exemplaar is er maar één beschikbaar. Had je bijvoorbeeld een vintage tapijt op het oog wat niet meer op de site staat, dan is deze dus verkocht en niet meer beschikbaar, tenzij deze retour komt; het tapijt komt dan vanzelf weer online. Wij kunnen altijd met je meekijken naar een soortgelijk vintage tapijt in die kleur of maat, of een nieuwe variant voor je op maat laten maken.

WAT KUNNEN EVENTUELE GEBRUIKSSPOREN ZIJN?

Dat zijn bijvoorbeeld franjes die niet allemaal even lang zijn of missen, een klein kleurverschil in de wol, etc. Bij grotere oneffenheden die duidelijk zichtbaar zijn, zullen wij dit altijd vermelden op de productpagina.